Vic Firth American Classic Nylon 5BN
Vic FirthNajbardziej klasyczny rozmiar pałeczki na świecie :)
Para pałek hikorowych z końcówką nylonową w kształcie łezkowatym, nadające bogate brzmienie na talerzach.
Model 5B to od lat najlepiej sprzedający się model pałeczek z powodzeniem używanych we wszystkich stylach muzycznych z uwagi na swój uniwersalny dobry balans i odpowiednią długość.
Specyfikacja
Średnica: .595" | 1.51cm
długość: 16" | 40.64cm
zwężenie szyjki: wąskie
główka: nylon
Materiał: Hikora
Cechy
Pałeczka umiarkowanie zwęża się ku końcowi dzięki temu odbicie i odpowiedź są odpowiednio zbalansowane.
Hikora to najbardziej popularne drewno używane do produkcji pałeczek z uwagi na swoją sprężystość, wytrzymałość oraz fakt, iż najzwyczajniej dobrze leży w dłoni.
kształt główki

- Pałeczki - Rozmiar
- 5B, X5B
- Pałeczki - Materiał wykonania
- Hickora
- Pałeczki - Materiał Główki
- Nylon
- Pałeczki - Kształt główki
- German
- Pałeczki - Sort drewna
- Premium sort
Założona przez perkusjonalistę, nauczyciela i biznesmena o imieniu Vic Firth firma o tej samej nazwie Vic Firth ustanawia standardy w przemyśle wytwórstwa pałeczek od jej stworzenia w 1963r. Wiedza Vic’a jak wprowadzać w życie nowe pomysły była bezcenna. W rzeczywistości wiele spośród kluczowych procesów wytwórczych używanych do dziś została wynaleziona i ustandaryzowana przez Vic’a.
Firma została stworzona podczas gdy Firth, który to od 12 lad występował w Bostońskiej Filharmonii, został poproszony o wykonanie skomplikowanych utworów. Stwierdził, iż obecnie produkowane pałki są tak niskiej jakości, że trudno będzie tego dokonać. Postanowił więc stworzyć swoje własne pałeczki. Prototypowe pałki zostały wykonane u tokarza w Montrealu. Prototypowe pałki zostały nazwane SD1 i SD2 – pierwsze modele wyprodukowane przez VIC FIRTH. Jak mawiał Vic zostały stworzone z potrzeby a nie mojego przekonania do chęci stworzenia firmy. Na początku jedynie Vic używał swoich pałeczek. Zyskały na popularności gdy jego studenci również zaczęli je stosować, aby finalnie zaczęły pojawiać się w sklepach.
Firma nigdy nie usatysfakcjonowana status’em quo, kontynuuje innowacje, projekty z wyobraźnią oraz technologię tak aby każdy produkt jaki wytważają brzmiał lepiej, był lepszy w odczuciu i inspirował do najlepszej gry.