Przezroczysty (clear) naciąg basowy typu EMAD (Externally Mounted Adjustable Damping - z zewnętrznie montowanym, wymiennym tłumikiem). Cechuje go agresywny atak, bardzo ciepłe brzmienie, łagodne odczucie, umiarkowana (czyli normalna - a więc wysoka, jak w innych naciągach marki EVANS!) wytrzymałość i elastyczność w szerokim zakresie zastosowań i możliwości.
EMAD to pojedynczy, przezroczysty (clear) naciąg o grubości 0,254 mm, z dwoma wymienialnymi pierścieniami tłumiącymi, które wzmacniają atak oraz niskie częstotliwości.
Dopasuj stopień tłumienia oraz atak bez zdejmowania naciągu bądź sięgania w głąb bębna.
W komplecie są dwa wymienne pierścienie tłumiące, maksymalizujące atak i uwydatniające niskie częstotliwości (można nimi swobodnie manipulować bez potrzeby demontażu naciągu - zakładanie i zdejmowanie tych tłumików zajmuje dosłownie kilka sekund!). Pierścienie tłumiące, wykonane z pianki, są grube na 0,635 mm każdy, ale różnią się szerokością: węższy ma 1,9 mm, zaś szerszy 3,8 mm
- Naciągi - Średnica
- 16"
- Naciągi - Ilość warstw
- 1-ply
- Naciągi - Łatka na środku
- Nie
- Naciągi - Pierścień Tłumiący
- Jest
- Naciągi - Wykończenie
- Czysty
Naciągi Evans są obecne w przemyśle muzycznym od ponad 40 lat. Niegdyś pionier w zakresie manufaktury i designu naciągów perkusyjnych, dziś firma Evans stanowi synonim innowacji o otwartości na nowe trendy.
Stosunkowo niewiele osób wie, że Chick Evans wprowadził na rynek naciągi syntetyczne już w roku 1956, stając się tym samym pionierem w produkcji wodoodpornych membran z poliestru. To była prawdziwa rewolucja zmieniająca dotychczasowy porządek świata perkusyjnego. Od czasu nabycia firmy Evans przez D'Addario w roku 1995 dołożono wszelkich starań by ulepszyć wynalazek Chicka. Rezultaty są widoczne, o czym świadczą niezliczone pozytywne opinie profesjonalistów, amatorów, hobbistów i uczniów. Niesamowite brzmienie i wytrzymałość naciągów są cechą szczególną firmy, niezmienną od wielu, wielu lat.
Mimo ogólnoświatowej opinii o wyjątkowości i najlepszej jakości naciągów Evans firma wciąż ciężko pracuje nad ulepszaniem swoich produktów, zachowując tym samym tytuł niezwyciężonego innowatora.